Reklamace a vrácení zboží

 

Pro začátek nám prosím dovolte zdůraznit, že se v každém případě snažíme pro klienty udělat maximum a jejich problematické případy chceme vždy vyřešit za co nejkratší dobu. Detailní informace o procesu vrácení zboží do 14 dnů nebo o reklamacích (Práva z vadného plnění) a podmínkách se dočtete v našich obchodních podmínkách.

Abychom celý proces reklamace nebo vrácení zboží ještě více urychlili, tak jsme si pro vás níže připravili jednoduchý online formulář. Prostřednictvím něho můžete okamžitě založit případ k vaší objednávce. Naši pracovníci se mu budou v krátké době věnovat. Věříme, že tento způsob bude pro vás pohodlný a dostatečně přehledný.

Formulář slouží pouze pro vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí nebo nahlášení reklamace (např. chybějící díly, vadné zboží). Pro vaše dotazy a specifické problémy, které se netýkají těchto dvou úkonů, prosím využijte klasický kontaktní formulář.